Μπορώ να αλλάξω ένα προϊόν;

Το traffictrends.gr σας παρέχει τη δυνατότητα να επιστρέψετε κάποιο προϊόν μέσα σε 5 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του. Για επιστροφές από Ελλάδα, η πρώτη μεταφορά από εσάς προς εμάς είναι δωρεάν και γίνεται με την ACS courier, αν επιθυμείτε η αποστολή του δέματος να γίνει σε εμάς με άλλη Courier εκτός της ACS η χρέωση της επιστροφής επιβαρύνει εσάς. Η κάθε νέα αποστολή επιβαρύνεται με 3€ μεταφορικά για Ελλάδα. Για επιστροφές από Κύπρο η αποστολή γίνεται με fully tracked courier της επιλογής σας και με δική σας χρέωση μεταφορικών.

Απαραίτητη προϋπόθεση είναι το προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία και στην ίδια άριστη κατάσταση στην οποία το παραλάβατε μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης και συμπεριλαμβανομένων των ειδικών σημάνσεων του προϊόντος (καρτελάκια) και barcode. Όσον αφορά σε κολάν, κορμάκια,  και μάσκες για λόγους υγιεινής, η εταιρεία μας δεν δέχεται επιστροφές. Το ίδιο ισχύει και για τα “ΒΡΑΔΙΝΑ ΦΟΡΕΜΑΤΑ”. Για επιβεβαίωση του μεγέθους μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2310 270606 ώστε να επιλέξετε το καταλληλότερο για εσάς. Ακόμη, τα προϊόντα που βρίσκονται σε προσφορά αλλάζουν μόνο με προϊόντα της ενότητας “Προσφορές”. Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται στις αποθήκες του traffictrends.gr υπόκεινται σε σχολαστικό ποιοτικό έλεγχο.

Τι κάνω για να αλλάξω ένα προϊόν;

Μας στέλνετε το προϊόν με το καρτελάκι του, την απόδειξη αγοράς του καθώς και το Return Form συμπληρωμένο σε ένα δέμα με ACS courier με χρέωση παραλήπτη (traffic trends) στην διεύθυνση Αγίας Σοφίας 37, Θεσσαλονίκη Κέντρο, Τ.Κ 54623 

Επιπλέον μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2310270606 και οι Traffic Fashion Experts μας θα σας εξυπηρετήσουν ώστε να βρείτε αυτό που θέλετε στο καταλληλότερο μέγεθος.

Αν θέλω να επιστρέψω ένα προϊόν και δεν θέλω να πάρω κάτι άμεσα, μπορεί να πιστωθεί το ποσό στον λογαριασμό μου και αν ναι, μέχρι πότε;

Ασφαλώς υπάρχει δυνατότητα πίστωσης για χρονικό διάστημα 5 ημερολογιακών ημερών από τη στιγμή που παραλαμβάνουμε την επιστροφή σας. Επιστροφές και πιστώσεις αφορούν μόνο την αξία του προϊόντος.

Αν θέλω να επιστρέψω ένα προϊόν και δεν θέλω να πάρω κάτι άμεσα, μπορείτε να μου επιστρέψετε το ποσό;

Επιστροφή χρημάτων γίνεται μόνο σε προϊόντα που δεν φέρουν έκπτωση και τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν εσάς. Σε περίπτωση που στα παραδιδόμενα αποδεδειγμένα ανευρεθεί ελαττωματικό προϊόν διατηρείτε το δικαίωμα επιστροφής του με δυνατότητα αντικατάστασής του με δικά μας έξοδα αποστολής ή επιστροφής των χρημάτων σας.

Αν θέλω να επιστρέψω ένα προϊόν και να το αλλάξω με προϊόν μεγαλύτερης αξίας τι επιβάρυνση θα έχω;

Η επιβάρυνση που θα έχετε είναι το ποσό της διαφοράς των προϊόντων συν τα έξοδα αποστολής. Σε περίπτωση που επιλέξετε ως τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή επιβαρύνεστε επιπλέον με τα έξοδα αντικαταβολής που είναι 1,5€.
 
icon Για οποιαδήποτε απορία θα χαρούμε να δώσουμε τη βοήθειά μας τηλεφωνικά ή μέσω email.