Can I change a product?

The traffictrends.gr σας παρέχει τη δυνατότητα να επιστρέψετε κάποιο προϊόν μέσα σε 5 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του. Για επιστροφές από Ελλάδα, η πρώτη μεταφορά από εσάς προς εμάς είναι δωρεάν και γίνεται με την ACS courier, αν επιθυμείτε η αποστολή του δέματος να γίνει σε εμάς με άλλη Courier εκτός της ACS η χρέωση της επιστροφής επιβαρύνει εσάς. Η κάθε νέα αποστολή επιβαρύνεται με 3€ μεταφορικά για Ελλάδα. Για επιστροφές από Κύπρο η αποστολή γίνεται με fully tracked courier της επιλογής σας και με δική σας χρέωση μεταφορικών.

Απαραίτητη προϋπόθεση είναι το προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία και στην ίδια άριστη κατάσταση στην οποία το παραλάβατε μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης και συμπεριλαμβανομένων των ειδικών σημάνσεων του προϊόντος (καρτελάκια) και barcode. Όσον αφορά σε κολάν, κορμάκια,  και μάσκες για λόγους υγιεινής, η εταιρεία μας δεν δέχεται επιστροφές. Το ίδιο ισχύει και για τα “ΒΡΑΔΙΝΑ ΦΟΡΕΜΑΤΑ”. Για επιβεβαίωση του μεγέθους μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2310 270606 ώστε να επιλέξετε το καταλληλότερο για εσάς. Ακόμη, τα προϊόντα που βρίσκονται σε προσφορά αλλάζουν μόνο με προϊόντα της ενότητας “Προσφορές”. Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται στις αποθήκες του traffictrends.gr υπόκεινται σε σχολαστικό ποιοτικό έλεγχο.

What do I have to do to change a product?

You have to send us the product with its tag, the proof of purchase and the Return Form completed in a parcel by ACS courier (traffic trends) to Agias Sofias 37, Thessaloniki, 54623. 

Επιπλέον μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2310270606 and the Traffic Fashion Experts μας θα σας εξυπηρετήσουν ώστε να βρείτε αυτό που θέλετε στο καταλληλότερο μέγεθος.

If I want to return a product and I don't want to get something immediately, can the amount be credited to my account and if so, until when?

Of course there is a credit period of 5 calendar days from the time we receive your return. Refunds and credits are for the value of the product only.

If I want to return a product and I don't want to replace it, can you refund me?

Refunds can only be made on products that do not carry a discount and the return costs are at your expense. In the event that a defective product is found in the delivered goods, you retain the right to return it with the possibility of replacing it at our shipping costs or refunding your money.

If I want to return a product and exchange it for a higher value product, what is the extra charge?

The charge you will have is the amount of the difference in the products plus the shipping costs. If you choose cash on delivery as a payment method, you will be charged with the cash on delivery costs of 1,5€.
 
icon For any questions we will be happy to help you by phone or email.